WORKSHOP MÓDNÍ MARKETING & PR


WORKSHOP MÓDNÍ MARKETING & PR

Jednodenní workshop pro všechny, kteří se chtějí věnovat marketingu a public relations v módním světě, nebo profesionálně vést svou vlastní značku/módní firmu.

 

 

CO SE NA WORKSHOPU NAUČÍTE?

Nahlédnete do fungování módního průmyslu, trhu v módní oblasti i chování zákazníků. Dozvíte se, jak dostat značku do povědomí potenciálních zákazníků, jak vzniká marketingový mix, jaké jsou nové marketingové strategie, co ve skutečnosti znamená Public Relations, o rozdílech PR pro lokální a zahraniční značky a ještě mnoooohem víc.

 

Výuka je koncipována jako multimediální workshop, při kterém budou účastníci nejen poslouchat přednášející, ale také sami pracovat na konkrétně zadaných úkolech. Vše je názorně předváděno na konkrétních ukázkách. Workshop vede skvělá hlavní lektorka Tereza Michovská, MBA, která má několikaleté zkušenosti s PR a marketingem v módním oboru. Pracovala v časopise Elle, v současné době spolupracuje s nejlepší módní PR agenturou v ČR, BB Consulting, pro kterou exkluzivně zajišťuje PR například pro světoznámou značku Tiffany & Co.

 

Těšit se můžete i na setkání s módní ředitelkou prestižního časopisu Harper's Bazaar Lucií Janotovou, která na workshopu bude v roli hostující lektorky!

 

 

CO NA WORKSHOPU DOSTANETE?

Kromě znalostí a nových přátelských i pracovních kontaktů, vám bude po celou dobu kurzu k dispozici občerstvení a teplé i studené nápoje. Také všechny učební pomůcky. Na závěr obdrží každý z účastníků certifikát o absolvování workshopu.

 

 

KDO SE MŮŽE NA WORKSHOP PŘIHLÁSIT?

Tento workshop je určen pro ženy i muže, kteří chtějí začít kariéru jako marketingový a PR specialista v módním průmyslu nebo si založit vlastní značku. Vhodný je i pro absolventy našeho KURZU STYLINGU, kteří si chtějí rozšířit vědomosti o další specializaci.

 

 

KDE A JAK WORKSHOP PROBÍHÁ?

Workshop probíhá v daném termínu během 1 dne. Výuka probíhá v sídle naší firmy v Praze. Adresa: ŠKOLA STYLU BACKSTAGE, Dělnická 5, Praha 7.

 

 

BUDOU JEŠTĚ DALŠÍ TERMÍNY TOHOTO WORKSHOPU?

Workshop je nepravidelná akce a termíny závisí na časových možnostech hlavních lektorů. Jakmile budeme znát přesné datum dalšího workshopu, uvidíte ho na této stránce vpravo dole.

 

 

CENA WORKSHOPU: 2 500 Kč

Kurzovné se platí bezhotovostním převodem. Zájemci obdrží potvrzující e-mail se všemi detaily (ohledně výuky, termínů i platby zálohy) až po vyplnění formuláře závazné přihlášky!

 

Hodnocení od absolventů:


Veronika D.

,,Workshop byl úžasnou zkušeností a já ho rozhodně doporučuji! Skvěle jsem si to užila, rozšířila si obzory a získala obrovskou spoustu užitečných informací.."

Jana H.
,,Kurz nádherně plynul až nějak moc rychle utekl. Dozvěděli jsme se spoustu věcí, nejen jak napsat tiskovou zprávu, ale na co vše nezapomenout, když pořádáte event nebo jak správně poslat report klientovi o Vaší práci pro něj.
Osobně jsem si opět otevřela obzory, naučila novým věcem a udělala si lepší představu, co takováto práce obnáší. ...no a stále mě tento obor láká."


Tereza B.
,,Workshop můžu rozhodně doporučit. Informace pro mě byly nové a užitečné. Lektorky hýřily dobrou náladou a neochudily nás ani o zajímavé historky z jejich praxe. Z kurzu jsem díky nim odcházela nabitá novými informacemi a pozitivní energií."


 

NÁPLŇ WORKSHOPU

5 hodin teorie 
3 hodin praxe
(výuka probíhá během 1 dne od 11.00 do 19.00 hodin)

 

CO PROBEREME:

  • Rozdíl marketingu a PR v módním průmyslu.
  • Rozvíjení marketingových strategií.
  • Spolupráce s módními médii.
  • Srovnání marketingu a PR v Čechách a zahraničí.
  • Pohled do zákulisí PR agentur.
  • Úspěchy světových módních značek
    a aplikace principů pro český trh.
  • Tvorba tiskových zpráv a materiálů.

 

CO NA VÁS ČEKÁ:

  • Teorie i praxe (různé fáze marketingových a PR příprav, tvorba tiskových zpráv, grafické návrhy firemních materiálů...)
  • Občerstvení a káva/čaj k dispozici.
  • Kreativní nálada, spousta zábavy.

Termíny

Cena kurzu: 2500 Kč
Délka kurzu: 1 den