Školení pro firmy

PRO FIRMY NEBO AGENTURY, KTERÉ CHTĚJÍ SVÝM ZAMĚSTNANCŮM POSKYTNOUT NEJEN SKVĚLÝ ZÁŽITEK, ALE I VĚDOMOSTI, KTERÉ JE OBOHATÍ NA CELÝ ŽIVOT.

CO ŠKOLENÍ OBSAHUJE?

Konkrétní náplň školení si může určit každý klient podle svých požadavků a potřeb. Nabízíme k výběru teoretické okruhy přednášek spojení s promítáním, praktické ukázky stylingu a také zábavné úkoly a testy, při kterých se žádný zaměstnanec nebude nudit. V rámci školení pro firmy jsou k dispozici také vizážisté, dermatoložky, kadeřníci a dokonce má klient možnost vybrat si i přednášky o dekoru a stylingu interiérů. Vše záleží pouze na konkrétním přání klienta, které nám sdělí a podle něj vypracujeme finální scénář akce.

JAK ŠKOLENÍ PRO FIRMY PROBÍHÁ?

Naše školení jsou vedená zábavnou formou, zapojujeme do výuky každého jednotlivého účastníka. Díky velkému počtu školitelů/stylistů na místě zaručujeme, že ke každému účastníkovi workshopu budeme přistupovat individuálně a všechny rady budou určené pro každého konkrétního člověka. Proto mají naše školení u klientů tak velký ohlas.

KOLIK ŠKOLENÍ PRO FIRMY STOJÍ?

Pro vypracování konkrétní nabídky náplně i ceny potřebujeme znát hlavně tyto informace:

  • počet účastníků školení
  • zda-li bude školení pouze pro ženy, nebo i pro muže
  • jak dlouho má školení trvat
  • jestli chcete školení pořádat v našich prostorách, u vás ve firmě
    nebo jako doprovodný program v rámci už naplánované akce

Náplň školení

Nabízené okruhy přednášek v rámci školení pro firmy a agentury

Teoretická část

  • seznámení s terminologií
  • firemní dress code
  • společenský dress code
  • seznámení s nejnovějšími trendy na novou sezónu
  • hlavní pravidla dobrého stylingu
  • aplikace trendů v reálném životě
  • základy šatníku (pro ženy i pro muže)
  • tajné vychytávky pro šatník každé ženy
  • nejčastější chyby v oblékání českých mužů a žen
  • trendy v líčení a účesech
  • tipy na produkty, které skutečně fungují
  • triky líčení a péče pro každý typ pleti
  • základní péče o zevnějšek pro muže
  • seznámení s dekor trendy pro novou sezónu
  • základy barevných kombinací
  • dekor a styling triky pro běžné použití

Testy

  • jaký jste typ kreativní osobnosti
  • jaký je stupeň vašich znalostí lifestylu
  • jaký je váš osobní styl

Praktická část

  • tvorba dokonale vyváženého outfitu
  • aplikace nabytých znalostí při výběru oblečení a doplňků
  • ukázka líčení pro různé typy společenských akcí i na každodenní život
  • ukázka účesů pro každodenní nošení

 

OBJEDNÁVEJTE ZDE

V případě zájmu o školení nám pište na info@skolastylu.cz nebo volejte +420 777 737 152

TĚŠÍME SE NA SETKÁNÍ!

Hodnocení od klientů

Irena Vokrojová (Senior category manager ve společnosti AHOLD CZECH REPUBLIC, a.s.)

"Jelikož jako potravinová firma prodáváme také ‚nepotraviny‘ (textil, bytové doplňky a jiné), řešili jsme otázku, jak zvýšit know-how našich nákupčích v oblasti módy a dekor stylingu. Velice nás nadchla svou odborností Alenka Šafratová a Klára Tománková, které se nám plně celý den věnovaly jak teoreticky, tak prakticky. Nálada byla uvolněná, prostředí inspirativní a my všichni jsme odešli plni nápadů, co do dalších sezón můžeme vylepšit. Nejen proto jsme se rozhodli ve školení pokračovat s každou novou sezónou a prohlubovat tak naše znalosti.

Díky za vše a už se těšíme na příště."

Miroslav Plíva (jednatel společnosti AMMERAAL BELTECH, s.r.o.)

"Nepřeberné množství wellnesů, teambuildingových aktivit, které jsou léty vyzkoušené, avšak fádní a nikterak zajímavé, mě nutilo k zamyšlení. Rozhodl jsem se tedy jít cestou poznání, proč neudělat pro kolektiv zaměstnanců něco nového a zajímavého? Prvních pár řádků v úvodu vašich webových stránek mě přesvědčilo, že vy budete to pravé. Jak se později ukázalo, byly jste správná volba.


Po prvních minutách setkání s Alenou Šafratovou, ředitelkou agentury Backstage, jsem přesně věděl, že tohle je přesně to, s čím bych rád překvapil a možná i inspiroval zaměstnanecký kolektiv.
 

Věnovaly jste nám dva skvělé dny. Dámský a pánský workshop byl pro všechny účastníky velkou zkušeností.
Mohu říci, že jsem byl potěšen z kladných ohlasů z řad zaměstnanců. Bylo mi potěšením poznat příjemný tým lidí, profesionálů, kteří vědí, o čem mluví. Pevně věřím, že se v budoucnu opět setkáme.
"

Alexandra Mindošová (Event Manager ve společnosti TOP VISION)

"Osvěžující, výmluvný a tak trochu kontroverzní…takový byl výstup Aleny Šafratové na fóru společnosti top vision Úspěšná asistentka manažera. Alena zbořila mýty o kombinování různých vzorů či nošení tělových punčoch a špičatých botJ. Publikum čítající asi stovku asistentek top managementu právem ohodnotilo vystoupení Školy stylu a následnou afterparty se stylistkami na jedničku s hvězdičkou a už teď se moc těšíme na pokračování spolupráce!"

Mgr. Šárka Šolcová (Assistant CEO ve společnosti PYTLOUN CITY BOUTIQUE HOTEL)

"Děkujeme za pohodové odpoledne, které probíhalo v přátelské a uvolněné atmosféře. Majitelka agentury Alena s námi rozbila některé modní mýty, vizážistky nás perfektně nalíčily a se stylistkami jsme probraly, jaké změny by bylo dobré udělat v našich šatnících. Vyzbrojeny informacemi o vychytávkách, bez kterých se prostě neobejdeme, vyrážíme na nákupy :)
Díky celému týmu
!"

PHILIP MORRIS ČR

Společnost Philip Morris pořádala pro své spolupracovníky akci „Den krásy“ a požádala nás o spolupráci při zajištění programu. Během této akce si účastnice vyslechly přednášku o stylingu pro každodenní život i slavnostnější situace. Zahrály si na módní policii, z testu se dozvěděly, jaký typ módní osobnosti jsou. Nechaly se nalíčit a učesat a na závěr absolvovaly focení se světoznámým fotografem Robertem Vano. Každá z nich si na památku odnesla svůj portrét vlastnoručně podepsaný fotografem.
Při této akci jsme zajišťovali všechny odborné profese (od stylistů, vizážistů a kadeřníků, až po fotografa).

MONETA BANK

Nejlepší bankéři GE Money Bank se sjeli do Brna a jako odměnu jim eventová agentura zajistila den plný stylu a krásy (a zábavy!). S účastníky workshopu jsme se věnovaly nejen otázkám dress code, ale i oblékání pro pracovní i nepracovní dny. Kromě tipů, které bankéřům i bankéřkám ulehčí každodenní život, jsme se podělily o všechny naše znalosti a zkušenosti. Dámská část osazenstva si navíc užívala odpoledne s profesionálními vizážistkami, které je naučily triky v běžném líčení a poradily i s úpravou a typem účesu.

MSD

O pravidlech a úskalích business stylingu jsme přednášely zaměstnancům této celosvětové farmaceutické firmy v rámci celotýdenního team building programu. Sbalily jsme v ateliéru všechny učební pomůcky, oblečení i doplňky a vyrazily za nimi na místo konání, do Plzně.

FREEPORT HATĚ

Na školení prodavačů a manažerů všech obchodních jednotek nákupního centra Freeport Hatě jsme dorazily do Znojma. V kongresové hale hotelu Savannah jsme celé dva dny s více než 80 účastníky probíraly komunikaci se zákazníky i styling pro konkrétní životní situace. Účastníci přímo na místě vytvářely různé outfity podle zadání, procvičovali si formu prezentace outfitů potenciálním zákazníkům a navíc se skvěle bavili.