WORKSHOP MÓDNÍHO MARKETINGU & PR

1 den/8 hodin

PROČ SE PŘIHLÁSIT NA WORKSHOP?

Nahlédnete do fungování módního průmyslu, trhu v módní oblasti i chování zákazníků. Dozvíte se, jak dostat značku do povědomí potenciálních zákazníků, jak vzniká marketingový mix, jaké jsou nové marketingové strategie, co ve skutečnosti znamená Public Relations, o rozdílech PR pro lokální a zahraniční značky a ještě mnohem víc.

 

PROČ ZROVNA NÁŠ WORKSHOP OSOBNÍHO STYLU?

Výuka je koncipováno ve formě multimediálního workshopu, při kterém budou účastníci nejen poslouchat přednášející, ale také sami pracovat na konkrétně zadaných úkolech. Vše je názorně předváděno na konkrétních ukázkách. Workshop vede skvělá hlavní lektorka Tereza Michovská, MBA, která má několikaleté zkušenosti s PR a marketingem v módním oboru. Pracovala v časopise Elle, v současné době spolupracuje s nejlepší módní PR agenturou v ČR (BB Consulting), pro kterou exkluzivně zajišťuje PR například pro světoznámou značku Tiffany & Co.

 

Těšit se můžete i na setkání s módní ředitelkou prestižního časopisu Harper's Bazaar Lucií Janotovou, která na workshopu bude v roli hostující lektorky!

 

TENTO WORKSHOP PROBÍHÁ V SOBOTU, OD 11.00 DO 19.00 HODIN.

Termíny

  • víkendový
    od 27. leden do 27. leden 2018

Cena kurzu: 2900 Kč

Přihlásit se

BLOK 1. Teoretické základy

  • Význam marketingu & PR
  • Rozdíly marketingu a PR v módním průmyslu
  • Co má na starosti marketér a co naopak PR člověk
  • Proč je marketing & PR pro firmy tak důležitý

BLOK 2. Pohled do zákulisí PR agentur

  • Rozvíjení marketingových strategií
  • Srovnání marketingu a PR v Čechách a v zahraničí
  • Tvorba kampaní s celebritami a influencery
  • Úspěchy světových módních značek a aplikace principů pro český trh

BLOK 3. Spolupráce s módními médii

  • Přednáška Lucie Janotové, ředitelky módy v českém vydání Harper’s Bazar
  • Product placement a propagace produktů v módních médiích
  • Rozdíly v tištěných médiích a online médiích
  • Praktická ukázka marketingu & PR v módním magazínu

BLOK 4. Praxe – různé fáze marketingových a PR příprav

  • Tvorba tiskových zpráv a materiálů
  • Organizace módního eventu
  • Návrh pozvánky
  • Tvorba příspěvků na sociální sítě

 

Hodnocení od absolventů

Hanka

"Hlavní lektorka Terezka byla naprosto top!!! Klidně bych ji vydržela poslouchat dalších x hodin. Moc, moc, moc za tento kurz děkuji!"

Jana

"Líbíla se mi všechna témata i lektoři. Kurz byl úchvatný, plný energie a dostala jsem všechny informace, co jsem si přála. Ve Škole stylu se prostě vždy cítím jako doma."

Gabriela

"Určitě nejzajímavější byly příklady z praxe, povídání ředitelky módy Harper's Bazaaru Lucky Janotové a zkušenosti hlavní lektorky Terezky."

Monika

"Rozhodně nejvíc oceňuji možnost nahlédnout do zákulisí PR a fungování módního časopisu a hlavně informace o rozvoji online marketingu."

Katarína

"S celým priebehom m workshopu som maximálne spokojná, bolo to mile, uvolněné a velmi prínosné a zaujímavé."